Video ~ Natural Make up look

basis natural look miniatuur_bewerkt-1

Ik loop nu al een aantal maanden stage bij Parfumerie Mooi van Marian. Het leek mij leuk een keer een make up tutorial video te maken. Zelf ben ik niet heel handig met make up maar de dames op me stage wel. Daarom doet Melissa vandaag mijn make up en geeft jullie handige tips! Melissa werkt met het merk clarins.

Bedankt voor het kijken, vergeet niet te abonneren op mijn kanaal door hier te klikken.

Wist je dat?: Je bij Mooi een beautyschool afspraak kan maken met vriendinnen. Voor 7,50 per persoon krijg je een leuke cursus, bij het aankoop van producten vervalt de 7,50.

Liefs,

5 gedachtes over “Video ~ Natural Make up look

Geef een reactie

