Film & serie inspiratie

Ik ben dol op het bekijken van film, het liefst van die lekkere drama films of comedy. Vandaag leek het me leuk om een lijstje te maken met een aantal leuke films die ik heb gekeken. Ook deel ik films die ik nog wil gaan kijken en series. Pak de bak met popcorn maar alvast, dan kan je alle films achter elkaar kijken 😉

Films

Als ik films kijk is dat meestal op netflix, soms via de smart tv maar meestal op mijn laptop. Een film die ik afgelopen week heb gekeken is Naomi and Ely’s No kiss list, een film over twee beste vrienden en het is zo leuk.

Naomi en ely zijn buren met een hele geschiedenis. Ze is verliefd op haar beste vriend maar ze wil maar niet toegeven dat hij homo is en dat ze geen kans maakt. Ik vind het echt een hele leuke film maar zal veder niet te veel verklappen.

 

So undercover is de film die ik na het maken van dit artikel ga kijken, ik ben dol op films met Miley Cyrus LOL heb ik ook al gezien en ben erg benieuwd naar So undercover ik dacht de film al te hebben gezien maar blijkbaar niet haha.

Bring it on, ik vind deze films zo leuk het altijd over cheerleader teams die het tegen elkaar opnemen om cheer kampioen te worden. Ik heb ze bijna allemaal nu gezien, ik hou echt van dit soort films.

 

Series

Waarschijnlijk hoef ik jullie niet te vertellen over de welbekende series al gossip girl en pretty little liars. Ik ben echt dol op deze series namelijk en vele met mij. Daarom vertel ik jullie over de serie Izombie, ik kan deze serie helaas niet vinden op netflix toch wil ik hem graag kijken ik heb stukjes met mijn klasgenoot meegekeken en wil hem echt heeel graag kijken.

Als je een comedy serie zoekt is the goldbergs misschien iets voor jou, Vader loopt in zijn onderbroek door huis, opa is een grote vrouwen verslinder, moeder bemoeit zich overal mee en allemaal gebaseerd op een echt gezin. Adam (de jongste) filmde vroeger alles en maakte nu deze serie.

Waar kijk jij graag naar?

Liefs,

6 gedachtes over “Film & serie inspiratie

Geef een reactie

