Nieuw ~ toilettas & Showergel

Op mijn stage kregen we nieuwe toilettassen binnen, waaronder deze leuke grijzen. We hebben hem ook nog in andere kleuren namelijk zalm, zwart, roze, groen en geel. Bij een aantal kan je ook nog een klein make up tasje kopen. Zelf vond ik het heel moeilijk kiezen tussen de grijze en de zalm kleurige. Uiteindelijk koos ik voor deze grijze.

Ik was al een langere tijd op zoek naar een nieuwe toilettas, een zonder te veel gekke printjes of kleurtjes. Deze toilettas is niet al te groot, past alles prima in en heeft enkele vakjes er in, zo kan ik mijn deodorant, tandpasta en haar elastiekjes bijvoorbeeld in de zij vakjes doen. Super handig zo is je toilettas lekker netjes en opgeruimd.  De toilettas koste 10,95 echt een leuke prijs voor deze toilettas en ik kreeg nog een leuke korting ook.

Ik ga de toilettas straks als eerst gebruiken op mijn vakantie naar Londen waar ik ontzettend veel zin in heb natuurlijk! Ook kocht ik nog bij ici Paris twee flessen shower gel in de sale. Ze hadden 50% korting, per fles was de oudere prijs 3,89 euro. Dit heb ik uiteindelijk voor beide flessen betaald. Echt een goede deal vond ik zelf.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

De shower gels zijn van het merk watsons, dit klinkt voor mij niet bekend, de geuren lijken me echt heerlijk. Mango & Papaya was de geur waar mijn ogen het eerste op viel. Echt een heerlijke frisse geur die me doet denken aan de zomer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daarna heb ik  veder gesnuffeld in een bak vol met deze shower gel en vond ik de pink grapefruit & tangerine (mandarijn). Ook de tweede geur is echt heel lekker fris en zomer, ik weet het het duurt nog even maar ik geniet onder de douche alvast van deze heerlijke zomerse geuren.

 

Liefs,

2 gedachtes over “Nieuw ~ toilettas & Showergel

Geef een reactie

