Tag ~ Ik ga op vakantie en neem mee..

Naamloos

Of deze tag al bestaat? Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Maar omdat ik erg veel bezig ben met reizen dit jaar leek het me leuk om een tag te doen met de 5 belangrijkste dingen die ik meeneem op vakantie. Natuurlijk kan ik nu uitleggen hoe het werkt, maar ik denk dat als ik gewoon begin het van zelf spreekt. 

Dus als ik op vakantie ga en vijf dingen mee mag nemen, wat zou ik dan meenemen…

Telefoon

Ik denk niet dat het voor mij een mogelijkheid is om op vakantie te gaan zonder telefoon. Ik denk zelfs dat ik het huis niet uit uit zo kunnen zonder mijn telefoon. Het is gewoon zo handig ik kan altijd tegen iemand praten, ik verveel me nooit met me spelletjes en ik heb ook nog eens altijd muziek bij de hand.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Telefoon Oplader

Ja, als ik dan me telefoon niet kan missen moet ik dus ook mijn oplader bij me hebben. Anders heb ik daar natuurlijk niets aan mijn handige telefoon

Geld

Natuurlijk heb ik ook geld nodig, waar ik dan ook ben. Ik wil namelijk wel iets kunnen eten en drinken als ik op vakantie ben. En misschien ook nog een leuke souvenir halen aan het strand of in het centrum. Dat licht natuurlijk aan wat voor een vakantie ik ga.

Parfum

Natuurlijk wil ik wel lekker ruiken op vakantie, parfum is dan dus onmisbaar in mijn tas. Ik denk dat ik voor Ma vie van Hugo Boss zou kiezen. Dat is denk ik toch wel een van de lekkerste geurden die ik heb.

Trui

Geen idee waarom een trui eigenlijk als ik met een graad of 30 in Spanje zit hoef ik geen trui aan maar het is wel lekker comfortabel. Voor als je het wel koud hebt of voor de terug reis.

Wat zou jij meenemen?

Liefs,

 

2 gedachtes over “Tag ~ Ik ga op vakantie en neem mee..

Geef een reactie

