review ~ action bagage weegschaal

In de shoplog die volgende week online komt liet ik zien dat ik een weegschaal en andere leuke dingen bij de action heb gekocht. Ik ga over twee maanden naar Londen zoals ik al eerder zei in andere artikelen. Toen ik in de action aan het rond kijken was leek dit me wel leuk om uit te proberen. Het zag er niet verkeerd uit, maar je weet het nooit bij action. Soms hebben ze echt hele handige dingen voor een leuke prijs.

Gebruik

Je hangt je koffer aan de haak en je tilt je koffer aan de weegschaal omhoog. Zo zie je hoe zwaar je koffer is. Het is makkelijk afleesbaar en recht onder zie je een klein zilver ding, als je hier aan trekt zit er nog een meet lint in van 1 meter. Super handig om je bagage op te meten.

 

De weegschaal koste 1,79 voor deze prijs wilde ik het wel proberen. Ik bewaar mijn strandhanddoek en lucht bed in mijn koffer, met die spullen was mijn koffer 10 kg volgens de weegschaal. Leeg was de koffer 6 kg volgens de weegschaal. Ik had zelf het gevoel dat dat niet klopte en besloot het te testen door met lege koffer op de weegschaal te gaan staan.

Toen ik op de weegschaal stond met koffer en daarna mijn gewicht zonder koffer daar van af trok kwam ik uit op de 3 a 4 kg. Dus de bagage weegschaal heeft een kleine schommeling. Maar voor als je op vakantie bent is het ideaal, als je koffer te zwaar is moet je namelijk bijbetalen. Met deze weegschaal heb je niet snel te veel mee terug. Zeker in ons geval wij gaan shoppen in Londen dus heen zal het niet veel zijn wat we meenemen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze leuke adres label kocht ik ook bij de action voor 59 cent me nicht en ik hebben hem beide nu.

Hoe doe jij dat?

Liefs,

5 gedachtes over “review ~ action bagage weegschaal

Geef een reactie

