review ~ action 5-delig kwastenset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hello allemaal, in de video van afgelopen woensdag deelde ik met jullie mijn aankopen van de action. Bij de action kocht ik ook de 5-delige kwastenset. Ik was hier naar al een langere tijd op zoek geweest en had hem al een enkele keer toch laten liggen. Nu ik eindelijk ook de prijs eens had gevonden vond ik het wel leuk om te proberen. Voor 1 euro en 29 cent kan je dit natuurlijk niet laten liggen. Vaak betaal je voor één kwast al het dubbelen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De kwasten zijn van Max&more een bekend merk van de action. De set zit in een mapje, zelf heb ik dit mapje niet bewaard. ze liggen bij mij toch in mijn mandje. En als ik ze meeneem op reis zitten ze in me toilet tasje. De set van 5 kwasten kosten dus 1,29 een echt koopje dus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo zien de kwasten er van dichtbij uit. Ik zal ze allemaal stuk per stuk behandelen. Mijn algemene mening is dat het een prima setje is voor deze prijs. Handig als je net begint met make up. Maar ik durf het niet aan te raden als je meer make up ervaring hebt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het wenkbrauw kwastje/kammetje, ik heb hier niet veer ervaring mee, ik gebruik zelf een rond borsteltje voor mijn wenkbrauwen. Ik vind een kwam nogal onhandig, de zachte haar kant is wel erg handig. Is niks mis met dit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Als ik het goed heb ik dit het eyeliner kwastje. Ik ben zelf absoluut geen eyeliner held… Wel hoorde ik altijd goede dingen over de eyeliner kwast die bij de eyeliner van de action zit. Als dit de zelfde kwast is zou deze kwast dus heel fijn kunnen zijn. Ik kan deze kwast niet optimaal testen helaas. Maar naar mijn idee is het goed te doen met dit kwastje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan nog deze kwasten, ik dacht dat ze beide voor de oogschaduw waren, later bedacht ik me dat je de rechter ook zou kunnen zien als een lippenpencil om je lippenstick mee aan te brengen. Dat vond ik niet heel ideaal, maar een lippencil is op zich ook niet heel erg nodig. Dit gebruikt een parfumerie of make up artiest wel vaak uit hygiëne. Zelf vind ik dit niks, ook is het niet zo makkelijk eigenlijk, je hebt meer pigment vanaf de lipstick zelf.

De linker is wel echt voor je oogschaduw, een prima kwast voor een simpele ooglook. Wil je iets moeilijker gaan werken denk ik persoonlijk dat dit kwastje niet handig is. Hij is best hard en stug. Persoonlijk vond ik dit niet fijn. De haartjes zelf zijn van alle kwasten wel zacht maar het geheel was niet flexibel.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Als laatste nog de blush kwast. Leuk he die roze blush op de kwast 😉 haha. De blush kwast is echt heel schattig klein. Mijn eerste gedachten was, dat kan nooit fijn zijn. Nou ik ben toch van gedachten veranderd, het is eigenlijk best fijn dat de kwast kleiner is. En het is ook heel handig op reis. Het neemt namelijk ook meteen minder ruimte in. De haartjes zijn ook fijn dus een prima kwast.

Zoals altijd zal ik nog even een overzicht in cijfers maken over de hele set.

Prijs: 7

Kwaliteit: 6,5 (ik had er meer van verwacht eigenlijk)

gebruik: 6

gemiddeld: 6,5

 

Bedankt voor het lezen, bezoeken en hopelijk ook volgen van mijn blog. Daar wil ik jullie vandaag nog even extra voor bedanken. Ik ben heel blij dat mijn blog langzaam steeds populairder wordt.

Liefs,

3 gedachtes over “review ~ action 5-delig kwastenset

Geef een reactie

