review ~ action pallet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vandaag heb ik voor jullie een review over het nude look pallet van max & more, gekocht bij de action. Dit pallet zit in de verpakking zoals hier boven. Je kan het doosje zien en ook in het doosje kan je kijken naar de kleuren.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant staat nog een hele boel informatie, wat ik het meest interessant vond om te zien is het teken naast de barcode. Daar onder staat cruelty free wat betekend dat er geen wreedheid was bij het testen en produceren van dit product. Eerlijk had ik dit nog nooit gezien. Wel een regel met dit product is niet op dieren getest, maar veder niets. Dus ik ging op onderzoek uit. Het is een echt label dat dus betekend dat er geen dieren hebben geleden of zijn gedood. Wat altijd wel fijn is om te weten. Ik let er niet speciaal op maar het geeft toch een fijn gevoel. Zeker bij de goedkopere producten

Verder staat er nog aan de linker zijde een oog-look uitgelegd. En staan de ingrediënten en andere belangrijke gegevens op de verpakking.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genoeg verteld over de verpakking van het pallet. Er valt nog veel meer over te vertellen. Namelijk dat Het pallet de bescheiden prijs  heeft van 89 cent. Een super leuk koopje toch? Voor die prijs krijg je gewoon 8 kleuren en daar kan je zo veel leuks mee doen. Je kan er een lichte look mee maken voor overdag en je kan er een smooky eye mee maken. Ook zit er nog een eyeshadow applicator bij.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het pallet het 8 verschillende kleuren, van een hele lichte zilveren kleur overlopend tot brons naar goud en zwart. Mij spreken vooral de vierde tot en met de 7e kleur van het pallet me aan (geteld vanaf links). Vooral het brons lijkt me heel leuk om daar een mooie look mee te maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het pigment van de lichtere kleuren valt een beetje tegen. Daar in tegen hadden de donkere kleuren veel eer pigment. Ik was echt blij verrast over het pigment van de kleuren waar ook nog eens mijn interesses naar uit gingen. Helaas blijft de pigment niet de gehele dag op je oogleden zitten. Maar hopelijk met een oogschaduw primer wel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ook vandaag heb ik voor jullie nog een korte en duidelijke beoordeling voor jullie over dit product.

Prijs: 8

kwaliteit: 7 (zeker beter dan verwacht)

pigment: 7 (niet alle kleuren zijn even goed maar alsnog.)

gemiddeld: 7,3

 

Hoeveel cruelty free producten heb jij in je kast?

Liefs,

 

2 gedachtes over “review ~ action pallet

Geef een reactie

