Shawn Mendes verslaving

Wauw, deze guy heeft mij in zijn greep. zijn nummer i know what you did last summer ontdekte ik het eerste en ging al meteen in repeat. Toen ik veder ging zoeken ontdekte ik ook andere leuke nummers van hem en oh zijn uiterlijk is natuurlijk ook niet miss.

Ik denk dat iedereen zijn nummer stitches wel kent. Je hoort het vaak op de radio en ik stop altijd even met wat ik doe als ik het nummer hoor. De clip van de video zie je hier onder ook. Deze video is al meer dan 286.203.968 keer bekeken.

Ik ben nooit echt een meisje geweest dat 100% fan is van iemand. Nou ik ben wel fan maar nooit echt een diehard fangirl die er alles voor doet om haar held te zien of post te krijgen. Deze jongen heeft een talent en heeft zijn uiterlijk mee maar ik denk niet dat hij er op zit te wachten als ik hem ga stalken hahaha. Hij is ook gewoon een jongen zoals ze bij jou door de straat fietsen. Alleen zou hij niet zo snel door jou straat fietsen en kent de halve wereld hem.

Of dat ook betekend dat ik niet zou gillen als ik bij een live optreden zou zijn? NEE, haha ik de tijd dat ik fan was van Mainstreet stond ik ook gillend op Tina dag, maar ook bij andere artiesten hoor.

He knows, he knows, he knows… Ik kan dit hele liedje mee zingen vol passie ik ben dol op dit nummer. Wel jammer Camila Cabello kan ook prachtig zingen helaas kan ik haar niet vinden. Wel een thuis gefilmde video maar geen officiële nummers zoals Shawn heeft.

Shawn mendes is geboren op 8 augustus 1998 heeft een Engelse moeder en een Portugese vader. Komt uit Canada en is in een van de  buitenwijken van Toronto opgegroeid.

Zeg nou zelf, naast deze jongen wil je wel wakker worden 😉

Liefs,

 

4 gedachtes over “Shawn Mendes verslaving

  1. Haha, leuk hoe je erover schrijft. Een aantal nummer vind ik mooi van Shawn Mendes, maar ik ben niet zo’n enorme fan ofzo.
    Camila Cabello zingt trouwens normaal gesproken in de groep Fifth Harmony, dus ze is geen solo artiest. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

