Nog 6 weken…

LONDEN BABE!!! (25)

Op dit moment, dat ik dit typ. Enkele minuten voordat ik dit heb gepubliceerd. Is het moment dat mijn vliegtuig vertrekt naar Londen southend. Samen met mijn nicht Claudia gaan we 3 nachten naar Londen. We hebben er heel veel zin in en kunnen niet wachten. 

Om eerlijk te zijn kwam ik er gewoon achter dat ik geen artikel had ingepland voor vandaag. Dus een persoonlijk artikel die ik typ in mijn les. Niet al te lang maar toch iets.

Mijn vraag aan jullie is, als ik een win actie hou, wat zouden jullie daar dan graag in zien?

Liefs,

8 gedachtes over “Nog 6 weken…

Geef een reactie

