Verandering?

   

 Ik vroeg me eens af, wat nou als ik in plaats van om 8 uur in de ochtend eens op een andere tijd ga posten. Namelijk om 3 uur, dan zijn de meeste mensen uit school. Dit wil ik ook met me video’s gaan doen. Natuurlijk wil ik eerst kijken wat jullie fijner vinden. Daarom heb ik een poll voor jullie gemaakt. Vul hem gerust in.

Vanaf maandag zullen er meer leuke artikelen online komen, ik heb het best druk en niet altijd even leuke ideeën om artikels te schrijven. Daarom is het deze week nogal op me blog gericht.

Liefs,

7 gedachtes over “Verandering?

  1. fashion Creatures zegt:

    Bedankt voor jullie stemmen! Het blijft dus om 8 uur. Haha het was in mijn voordeel geweest als 12 uur of 3 uur was geworden. Maar maakt niet uit ik ga zorgen dat er elke maandag en vrijdag om 8 uur een artikel online staat!

    Like

Geef een reactie

