Song TAG

2016-02-07 18.46.13-1

Goedendag allemaal het is al een aantal dagen lente voelt dat niet goed? De eerste dag van de lente begon ik met een voorjaarsschoonmaak. Heerlijk even mijn kleding uitgezocht ook voor mijn vakantie straks. Maar daar gaan we het vandaag niet over hebben. Ik ben namelijk genomineerd voor de Song tag door Jessica bedankt hier voor!

De regels zijn:

♪ Benoem de eigenaar: CELINEMIENE
♪ Bedank diegene die je nomineerde
♪ Beantwoord de titels van de liedjes met de mooiste zin uit dat lied
♪ Bedenk zelf 5 titels (bekende liedjes)
♪ Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte

Ik moet eerlijk zijn ik ben absoluut niet bekend met deze nummers ik ken alleen fifth harmoney, maar dit nummer kende ik niet. Ik heb wel een andere muziek smaak haha

♪ White Tiger- Izzy Bizu (link) ~ When I wake up but not alone right now
♪ Work from home- Fifth Harmony (link) ~ I know you’re always on the night shift
But I can’t stand these nights alone (deze video was niet vervelend om te zien by the way)
♪ Dessert- Darwin (link) The way you do it causing jealousy ~ But you don’t ever gotta worry about the enemy
♪ Cake by the ocean- DNCE (link) ~ You should be rolling with me, you should be rolling with me, ah
♪ Don’t let me down- The Chainsmokers (link) ~ That you’ll be here, when I need you the most

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu dus mijn muziek keuzes:

Elk nummer is aanklikbaar voor de video.

♪ Taylor swift – black space
Shawn mendes – I know what you did last summer
Little mix – Move
MAGIC! – Rude
Demi Lovato – Confident

 

Ik wil de volgende mensen nomineren:

 

Hopelijk heb ik het zo goed begrepen, zo niet laat het dan even weten.

liefs,

p.s. Fijn paas weekend allemaal xx

 

 

 

5 gedachtes over “Song TAG

Geef een reactie

