Bucketlist Update

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In november heb ik mijn bucketlist met jullie gedeeld, mocht je dat terug willen lezen kan dat door hier te klikken. Omdat de lijst ondertussen een beetje aangepast is omdat ik sommige dingen al heb gedaan. Ook voeg ik er nog iets aan doe, deze keer doe ik hem minder uitgebreid. 

Vorige keer had ik er op staan dat ik mijn rijbewijs wilde halen, ondertussen kan ik vertellen dat ik mijn rijbewijs ook echt heb gehaald! Heb die kan ik er alvast vanaf halen.

Ook heb ik er een aantal aan toegevoegd, namelijk:

  • Een prinsessen jurk hebben

Waarom? Nou ik heb een nichtje van vijf jaar die heel graag prinsesje speelt en ik wil me goed kunnen inleven in mijn rol. Ook lijkt het me gewoon geweldig weer even het gevoel te hebben dat je vijf jaar houd bent.

  • Op vakantie gaan zonder ouders

Dit is iets dat ik bij de volgende update er al af kan halen. Eigenlijk ben ik met school al twee keer weg geweest zonder ouders maar dit keer ga ik helemaal zonder volwassenen. Wel spannend want we moeten nu alles zelf regelen en vinden maar dat komt vast helemaal goed!

 

Wat zou jij nog aan je bucketlist willen toevoegen?

 

Liefs,

 

2 gedachtes over “Bucketlist Update

Geef een reactie

