TAG ~ Save Or Kill…

PA310026.JPG

Vandaag heb ik voor jullie weer een tag, ik werd genomineerd door Evi, bedankt voor de nominatie Evi. Ik vind het altijd erg leuk om genomineerd te worden door andere bloggers en te weten dat ze mijn blog leuk vinden. Nu ik toch aan het bedanken ben. Ik heb een totaal aantal van 80 volgers behaald op wordpress en blog lovin’ bedankt hier voor lieve lezers! Nu door naar de Save or kill tag!

De regels zijn als volgt:
1.  Bedank de persoon die je genomineerd heeft.
2. Beantwoord de vragen door te reageren.
3.  Nomineer anderen voor deze tag.
4.  Voeg de regels toe aan je post.
5.  Bedenk 10 nieuwe vragen voor de genomineerden.
6.  Laat andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

Ik heb de volgende vragen moeten beantwoorden. Ik moet toegeven er zaten moeilijke overwegingen tussen.

mac-cosmetics

1. Wat zou je redden? Mac of NYX?

Ik neem aan dat dit geen moeitelijk keuze is, teminste voor mij dan, ik ben niet heel bekend met NYX maar, ik ben ook niet bekend met mac. Toch zal ik in dit geval naar mijn beste vriendin luisteren en gaan voor mac. Ze is echt dol op mac en sleurt me elke winkel in haha.


2. Wat zou je redden? vrienden of familie?

Ik weet niet of ik hier een keuze tussen zou moeten maken. Met alleen familie word ik gek maar soms word ik ook gek van mijn vrienden. (Ik hou nog wel van jullie hoor ;)) Dus dat ligt er heel erg aan wie uit de familie of wie van mijn vrienden. Grote deels van mijn familie heb ik niet echt de beste band mee dus ik denk dan dat ik toch ga voor vrienden. Want daar valt ook de goede familie onder voor mij, dat zijn mijn vrienden.

wieisdemol
3. Wat zou je redden? wie is de mol of expeditie Robinson?

Heel eerlijk, ik heb met beide programma’s niet zo heel veel. Als ik echt moet kiezen vind ik wie is de mol nog wel wat leuker. Je gaat toch mee in het spel en als jou mol er dan uit gaat dan staat heel je wereld op zijn kop en is alles een soort giga leugen.


4. Wat zou je redden? Eos of babylips?

Ik heb het beide en weet niet zo goed wat nou beter werkt, uiteindelijk gebruik ik babylips sneller omdat het compacter is en makkelijker in me tas of broekzak zit. Ooh en het heeft nog een leuk kleurtje.


5. Wat zou je redden? Italië of Frankrijk?

Haha, aangezien Italië voor mij nog steeds niet echt mijn aandacht trekt ga ik sowieso voor Frankrijk. De taal versta ik niet en de mensen zijn er misschien onbeleefd maar ik heb mijn jeugd herinneringen in dat land liggen.

alcbvcnr


6. Wat zou je redden? koffie of thee?

Ik probeer het echt, om koffie te drinken maar het enigste manier dat ik mijn koffie lekker vind is met veel melk en karamel siroop. Of makkelijk een Starbucks karamelkoffie hahaha. Dus ik ga voor thee waar ik elke dag mee start. Heerlijk kopje thee, suiker en melk. Ja melk ik hou van thee op zijn Engels.


7. Wat zou je redden? zomer of winter?

Zomer, dat is een makkelijke keuze. We gaan nu richting de zomer en ik zit al zo veel lekkerder in mijn vel. Ik voel me goed ik ben blij ik lach en ik heb plezier. Dus ja sowieso zomer op deze!


8. Wat zou je redden? Cosmo girl of fasionista?

Vroeger zou ik hebben gezegd cosmo girl maar ik denk dat fasionnista mij nu toch meer trekt.

 

o-eyelashes-facebook


9. Wat zou je redden? mascara of eyeliner?

Mascara, eyeliner kan ik toch niet mee overweg haha dus daar heb ik niets aan.


10. Wat zou je redden? computer of iPad?

Ik vind mijn ipad heel handig hoor, maar voor de sims het bewerken van video’s en het schrijven van artikelen gebruik ik toch het liefst mijn laptop. Dus ik hou het op de computer/laptop.

 

Hele leuke vragen en er zaten echt een paar moeilijke tussen! Nu komen mij vragen voor mijn genomineerde. Succes alvast 😉

1. Wat zou je redden? Samsung of apple?
2. Wat zou je redden? Jurkjes of jumpsuits?

3. Wat zou je redden? Little mix of fifth harmony?
4. Wat zou je redden? Rugtas of schoudertas?
5. Wat zou je redden? London of Parijs?
6. Wat zou je redden? boeken of films?
7. Wat zou je redden? Minnie of mickey mouse?
8. Wat zou je redden? Bershka of Zara?
9. Wat zou je redden? Lipstick of lipglos?
10. Wat zou je redden? Planning of geen planning?

 

Ik heb werkelijk geen idee hoeveel mensen ik moet nomineren haha dus ik heb gekozen om er maar een paar te nomineren. En mijn genomineerde zijn: Jessica , midiversity & Claudia

6 gedachtes over “TAG ~ Save Or Kill…

Geef een reactie

