Koopjes jagen met succes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik neus altijd bij de Kruidvat in de bakjes van make-up sale, meestal is alles vies en open gemaakt. En wat nog mooi is gebleven is iets dat ik niet gebruik of in een lelijke kleur. Als je goed genoeg blijft zoeken vind je er soms nog wel iets leuk tussen. Dit had ik gisteren, ik vond namelijk de essence nagellak met glitter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De nagellak heeft een grote en een kleine glitter met een roze ondertoon. Dit vond ik wel mooi. Ik zag veder geen reden waarom hij in de afprijs bak lag, kwastje was nog netjes en potje was ook nog schoon. En er zit een stikker op de bovenkant met een euro! Daar voor kon ik hem dus niet laten liggen. Ik heb er gelukkig ook geen spijt van dat ik hem heb meegenomen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om uit te proberen heb ik maar een nagel gelakt, je ziet op de nagel niet veel terug van de roze ondertoon die in de lak zit, dit vind ik wel jammer. Veder vind ik de kleur echt geweldig. Zelf vind ik het alleen niet fijn dat als je met je vingers over je nagels gaat het net schuurpapier is. Gelukkig kunnen we dat verhelpen met een glans top coat!

Liefs,

P.S. Vandaag gaat mijn beugel er uit!

8 gedachtes over “Koopjes jagen met succes

Geef een reactie

