Mijn favoriete Snapchat filters

Zondagmiddag, ik heb heb alles al gedaan wat ik moest doen en pak me telefoon. Uiteindelijk kom ik op snapchat terecht terwijl ik eigenlijk een artikel zou gaan schrijven. Na een paar selfie’s dacht ik. BINGO, daar ga ik gewoon over schrijven. Dus zo kwam ik op het idee om dit artikel te schrijven. Ik deel met jullie mijn favoriete snapchat filters en ben benieuwd wat jullie er over denken.

 

Dit is er een die ik regelmatig gebruik haha hij is zo grappig ook met die tong. Ben zeker fan van de hond ja. de kat is ook erg leuk!

Ik vind dat deze echt een soort twinkeling in je ogen geeft, ondanks dat mijn haar op deze foto echt niet leuk zit vind ik de foto toch erg mooi geworden.

Er zijn nog een aantal filters die ik erg leuk vind, zoals de hart gevormde ogen die ontploffen, unicorn, de engel en de hamster. Helaas deze staan momenteel niet in mijn rijtje dus die kon ik niet laten zien.

Vandaag helaas niet een heel uitgebreid artikel, niet getreurd over 1 a 2 weken barst de bom los vol nieuwe artikelen, shoplogs, vlogs en reviews. Ik heb er heel veel zin in en jullie hopelijk ook!

Liefs,

Een gedachte over “Mijn favoriete Snapchat filters

Geef een reactie

