Nog 3 nachtjes slapen..

Ik val jullie al weken lastig met hoeveel zin ik heb om op vakantie te gaan met mijn nicht, dit zal dan ook de laatste keer zijn want vanaf volgende week zal ik mijn geweldige foto vaardigheden uit London en ons reis verslag met jullie gaan delen.

Dat betekend dat Maandag het artikel in de avond online komt over hoe onze eerste dag in London is verlopen. Dinsdag, woensdag en donderdag zal het waarschijnlijk wat stiller blijven. Vrijdag middag rond 3 uur zal ik jullie dan weer laten weten hoe de vakantie is geweest door een vlog online te zetten of er over te schrijven. Dat ligt er een beetje aan of alles mee werkt vrijdag ochtend.

Wel kan ik jullie alvast vertellen dat ik de volgende dingen van plan ben.

  • Een shoplog
  • Elke dag vloggen
  • Een outfit video of artikel
  • En een winactie voor jullie!!

Natuurlijk ga ik niet alleen op vakantie, mijn lieve nicht claudia gaat samen met mij en zij heeft ook een blog. Dus volg haar ook meteen om op de hoogte te blijven van onze reis.

Liefs,

Een gedachte over “Nog 3 nachtjes slapen..

Geef een reactie

