London dag 1

Zoals ik heb beloofd zou ik een verslag geven op maandag avond over onze eerste dag in london. Ik zal het niet al te uitgebreid doen want ik heb ook gevlogd dus dat zullen jullie ook nog gaan zien.

 

Vanmorgen om 6 uur vertrok ik van huis met mijn moeder om mijn nicht en haar oma op te halen. Samen vertrokken we naar schiphol, wel moesten we even zoeken waar we nou moesten zijn want wij hadden beide al jaren niet gevlogen.

IMG_6335
Aangekomen bij gate 28 afscheid genomen van mijn moeder en de oma van me nicht. Dus wij in de lange rij voor de bagage drop off, alles was goed en door naar de douane na nog een laatste keer te hebben gezwaaid.

Woow de douane is modern geworden in de afgelopen 10 jaar hahaha. Wij alles in bakjes doen riem af jas uit sjaal af.. Door de scan, ja doorlopen👍🏼 Zie ik me tas zit die achter glas ik denk jaa hoor controle heb ik weer. Scan door me tas, controle gehad en mocht weer veder gelukkig!

Door naar de paspoort controle, staan we eerst natuurlijk in de verkeerde rij omdat we hip willen doen met een poortje haha maar wij hebben een id kaart dus werkte dag niet.. Oeps..

IMG_6339
Uiteindelijk komen we bij het winkelgedeelte dus wij wat eten gehaald en wachten.. 9.25 zou de gate sluiten nou dat was vreemd 5 minuten er voor wisten we nog niet welk gate nr…

Uit eindelijk is alles natuurlijk goed gegaan en bleek dat het vliegtuig al 20 minuten stond te wachten op een plekje bij de gate maar een ander vliegtuig was vertraagd.

Oke, daar zit je dan na 10 jaar niet te hebben gevlogen, ik het het opstijgen gefilmd, dat wel maar ik kneep hem toch echt even je voelt het wel en het is toch even spannend. Gelukkig was de vlucht voorbij en ik vond de landing veel minder erg.

Nog een paspoort controle in london en toen met de trein en de meteo naar het hotel. Eerst is het even zoeken hoe wat en waar en af en toe even vragen maar dan kom je er wel!

Ons hotel? Heel leuk en knus kleine kamer maar het is ontzettend gezellig en daar gaat het om. Veder is het ook erg schoon wat ook fijn is.

IMG_6360

We zijn een beetje wezen verkennen in de stad, london eye, big ben en oxford street en sloten de dag af met pizza en het doen van boodschappen.

Wil je weten wat we de rest van de vakantie doen? Bekijk de de vlog die volgende week komt!

Liefs,

7 gedachtes over “London dag 1

Geef een reactie

