Review ~ Balmi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nee, vraag je nu niet af of je wat hebt gemist, ik wist eerst ook niet wat balmi was toen ik op twitter had gevraagd wat ik absoluut moest halen in London. Balmi zou het zusje zijn van eos werd mij verteld. Zelf heb ik ook even uitgezocht wat balmi nou is. Wat ik kon vinden is balmi een bedrijf uit manchester en is eos americaans dus volgensmij zijn het geen zusjes maar ik snap dat het word gezegd. Balmi heeft ook van die ronde lip balms als eos. Zelf heb ik een vierkante gekocht. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zelf heb ik balmi gekocht bij de primark voor 2 pond, dat is ongeveer 3 euro of minder. Ze hadden er twee smaken hangen aardbei en mint, zelf ben ik geen mint liefhebber, dus ging ik voor aardbei. Achteraf ben ik erg blij dat ik geen mint heb genomen balmi heeft namelijk een erg sterkte geur. Mijn nicht Claudia heeft wel mint genomen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De uitstraling van Balmi is wel erg simpel vind ik zelf, gewoon vierkant en twee kleuren. Maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk natuurlijk. Het gaat hem om de werking van de lip balm. Hier ben ik erg tevreden over, het is makkelijk in gebruik door de zeer zachte substantie is het ook erg fijn aan te brengen op de lippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als ik het een beetje vergelijk met eos vind ik dat ze best wel op een gelijk niveau zitten. Balmi is dan nog beter betaalbaar ook wat ook erg fijn is. Zelf gebruik ik eos en nu dus ook balmi voor het slapen, met mijn nacht beugel heb ik namelijk hele droge lippen. De volgende ochtend heb ik dan ook geen scheurtjes in mijn lippen wat ik met andere merken wel snel heb. Zo vind ik zelf dat labello mijn lippen alleen maar uitdroogt. Balmi vind ik dus erg goed.

Nog even op een rijtje mijn beoordeling

uitstraling: 6,5

werking: 8,5

kwaliteit: 8

gemiddeld: 7,7

 

Online verkoopt douglas ook balmi en misschien de primark in nederland ook maar dat weet ik niet zeker.

Liefs,

3 gedachtes over “Review ~ Balmi

Geef een reactie

