Review ~ MUA oogpotlood

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij drugstore hebben ze een heleboel make up merken waaronder mua. Hier kocht ik drie artikelen want het derde artikel was gratis. Ik koos voor twee oogpotloodjes en een wenkbrauwpotlood. De oogpotloden review ik vandaag. De kruidvat verkoopt ook MUA ook dus mocht je er interesse in hebben kan je ze daar vinden.

Hoe duur de oogpotloden in Nederland zijn durf ik niet te zeggen, in London waren ze 1 pond per stuk. Een leuk goedkoop make up merk dus. Zelf vind ik de oogpotloden ook erg handig omdat er in de top een puntenslijper zit. Dit is superhandig voor in je tas of op vakantie. Zo bespaar je toch weer onnodige dingen in je tas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb het oogpotlood in twee kleuren gekocht een bruine kleur (rich brown) en een zwarte kleur (jet black). Normaal heb ik een bruin potlood maar ik wilde ook wel een keer zwart proberen. Toch is de bruine mijn favoriet, de zwarte vind ik toch erg hard voor mij.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je ziet dit er geen duidelijk kleur verschil in de kleuren, daarom vind ik bruin altijd wel mooi in gebruik het is minder hard maar lijkt wel zwart. De oogpotloodjes zijn erg zacht en fijn in gebruik.

Nog even mijn beoordeling op een rijtje:

Gebruiksgemak: 8

Praktisch: 7

Kwaliteit/prijs verhouding: 8

Gemiddeld: 7,6

Ik ben zeer te vrede over dit product en raad het dan zeker aan als een lowbudget tip.

Liefs,

 

 

Een gedachte over “Review ~ MUA oogpotlood

Geef een reactie

