Review ~ Mac cremesheen lipstick

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, het is een feit… Ik heb mijn eerste mac cosmetic product gekocht. Ik weet nog goed dat ik door mijn beste vriendin bijna elke Douglas in werd gesleurd in Amsterdam zomer 2015, zelf was ik toen nog niet helemaal thuis in de make-up. Dat is nu bijna een jaar veder wel veranderd, natuurlijk door me stage maar ik ga het zelf ook steeds meer gebruiken. Zelf was ik nu ook wel erg benieuwd naar een lipstick van mac. Ik had al een aantal keer geprobeerd maar nooit echt gekocht. Dus nu een review vond ik wel erg gepast, mijn beste vriendin is er dol op maar ga ik dat ook zijn?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik draag het liefste natuurlijke kleuren, maar bij mac vond ik het wel zonde als ik een kleur zou kiezen die je niet eens ziet. Deze kleur vond ik uiteindelijk het mooiste bij mij passen het gaf een lichte kleur maar is ook nog erg mooi en natuurlijk. De perfecte kleur voor mij dus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De kleur die ik heb gekozen is fanfare van cremesheen, met een mooi licht pigment. De kleur blijft voor een redelijk lange rijd zitten ook met eten en drinken vind ik dat hij redelijk goed blijf zitten. Het is een hele fijne zachte lipstick met een fijne structuur. Ik snap zeker dat mijn vriendin dol is op de mac lipsticks. Ze hebben een prachtig aanbod in kleuren met een mooi resultaat.

Mijn mening in het kort:

Pigment: 7,7

Aanbreng: 8

Kwaliteit: 7,6

gemiddeld: 7,8

 

Wat is jou lievelings lipstick?

Liefs,

4 gedachtes over “Review ~ Mac cremesheen lipstick

Geef een reactie

