Inspiratie ~ nepnagels

Met mijn verjaardag wil ik graag mijn nagels laten doen. Om de juiste keuze te maken heb ik een hoop inspiratie opgedaan met leuke nagel ideeën. Het leek me leuk deze met jullie te delen. De uiteindelijke keuze heb ik nog niet gemaakt, dat ligt aan de outfit die ik aan ga trekken die dag. En deze moet ik nog score 😉

  
  
  
  
  

Ik heb deze foto’s van pinterest gehaald, waarschijnlijk valt mijn keuze op iets mer glitters haha.

Welke zou jij kiezen? 

Liefs,

 

P.s. Ik wil jullie graag helpen herinneren aan de lopende winactie op mijn youtube kanaal/blog.

Een gedachte over “Inspiratie ~ nepnagels

Geef een reactie

