Tag ~ 5 reasons why i smile

Afgelopen vrijdag had ik ook al niks van me zelf laten horen omdat ik gewoon weg geen inspiratie had voor een leuk artikel. Dit wilde ik voor maandag voorkomen dus ging ik op mijn zondag avond druk op zoek naar een leuke tag. Uiteindelijk werd het de 5 reasons why i smile tag. Hopelijk vinden jullie het leuk weer eens iets persoonlijks over mij te lezen. Mocht je nou nog een leuk idee hebben voor een artikel hoor ik het graag!

Wat is de bedoeling van deze tag? Nou ik geef jullie 5 dingen die mij blij maken. Laten we maar beginnen!

Mijn familie

Het is dan wel een ongeregeld zooitje maar het is wel het beste zooitje ooit! Met de liefste mensen ooit!

IMG_2832

Door de lach van een ander

Misschien klinkt het vreemd, maar als ik me vriendin of iemand anders van mijn vrienden of familie verdrietig zie zal ik zelf nooit kunnen lachen. Ik kan pas lachten als ik hun ook zie lachen. Dat zijn de belangrijkste mensen om mij heen en hun geluk is mijn geluk.

Me beste vriendin

Ze is echt een schat van een meid, soms komt ze met de gekste dingen. Eigenlijk hebben we beide een hele andere stijl maar toch passen we zo goed bij elkaar.

Snoepjes en ijsjes

JA wauw snoepjes en ijsjes… Als ik de Jamin in loop wil ik het liefste alles kopen, het is dat het slecht voor je in maar anders kocht ik de hele winkel leeg daar. Dropjes vind ik heerlijk vooral zoute drop. Maar ook zure matte vind ik erg lekker en ooh het is allemaal zo lekker eigenlijk.

Hondjes

Ik heb een zwak voor hondjes, puppies zijn te gek maar gewoon honden ook. Vooral kleine pluizige honden kunnen mij zo blij maken. Dus heb je nog een leuk honden filmpje deel hem met mij hahaha.

Pijnacker-Nootdorp-20120312-01823.jpg

Wat laat jou lachen?

Liefs,

Geplaatst in: blog

Geef een reactie

