Nieuwe eos lipbalm

Een half jaar geleden kocht ik in Rotterdam mijn eerste eos balm. Ik gebruik de eos balm regelmatig vooral als ik in de avond me beugel in heb. Nu zag ik laatst dat mijn eos balm bijna op was en ik dus weer in de gate moest houden dat ik een nieuwe zou kopen. Gelukkig ging ik vorige week met mijn moeder naar Rotterdam.

IMG_0041

Bij Douglas verkopen ze nu namelijk ook eos en dat voor 5,95 ik weet nog dat ik toen 8 euro heb betaald voor eos bij Urban outfitters.Ā Omdat ik het een leuk prijsje vond en niet kon kiezen heb ik toen drie verschillende soorten meegenomen bij Douglas. Ik zelf kom niet vaak bij Douglas namelijk.

IMG_0049

Ik heb de smaken (van links naar rechts) blueberry acai, strawberry sorbet & summer fruit. Douglas heeft ook nog sweet mint maar daar hou ik niet echt van. Ook zag ik toen ik de winkel uitliet (stom dat me dit niet opviel toen in naar binnen liep) dat er een 3-pack van eos was. Op de website staat alleen een 2-pack en die is 11,95. Kan ook gewoon dat ik verkeerd gekeken heb haha. Mijn favorite is denk ik toch echt de summer fruit.

Ook wil ik nog even mijn excuus aanbieden voor mijn ongestructureerde blog gedrag. Maar mijn toetsweek is voorbij en ik heb allemaal voldoendes terug dus ik heb nu eigenlijk al een soort vakantie. Dat betekend dat ik nu alle tijd heb voor artikels en video’s en er zullen deze komende maanden dus extra artikel komen.

Liefs,

Geef een reactie

