Nieuwe liefde ~ Canon eos m10

Voor mijn verjaardag wisten mijn ouders niks dus ik mocht iets uitzoeken. Ik had voor mijn verjaardag al mediamarkt cadeaubonnen gevraagd omdat ik een statief wilde kopen. Uiteindelijk zal een statief even moeten wachten want ik heb van me ouders geld gehad voor een nieuwe camera! Hiervoor heb ik ook de cadeaubonnen gebruikt en zelf nog spaargeld moeten neerleggen. Het is een canon eos m10 geworden en ik zal mijn eerste indruk geven van mijn camera. Later komt er nog een uitgebreid review.

Er zijn een aantal dingen waar ik deze camera sowieso voor ga gebruiken, vloggen en het maken van foto’s voor artikels. Ik denk dat ik me camera deze vakantie sowieso heel veel ga gebruiken. Het is een spiegelreflex compact systeemcamera. Ik kan eventueel ook nog een andere lens kopen maar voorlopig is dit een prima lens. Ook kocht ik er een bescherm tasje bij en een 64 gb geheugenkaart. Het totaal bedrag was zo’n 420 euro.

De camera heeft een kantelend scherm en een touchscreen scherm. Ook is hij erg makkelijk in gebruik en weinig knopjes. Ook heeft de camera een wifi functie waar door je met de canon app gemakkelijk je foto’s op je telefoon kan zetten. Dit vind ik persoonlijk vooral erg handig op vakantie’s.

Hier een aantal van de foto’s die ik al heb gemaakt.

Liefs,

7 gedachtes over “Nieuwe liefde ~ Canon eos m10

Geef een reactie

