Nieuwe bikini

IMG_0068.jpg

Ooh je moest eens weten, die eeuwige zoektocht naar een goede bikini.. Elk jaar doe ik weer een poging bij de Hunkemöller. Te laat, mijn maat is uitverkocht, of er zit niks leuks tussen. Nou moest ik een nieuwe bh hebben en ik had twee fashion cheques gehad voor mijn verjaardag. Dus hop ik naar de Hunkemöller en toen liep ik toch zomaar tegen deze bikini aan en dan ook nog eens van de sylvie collectie. I LOVE IT!

IMG_0063

Dit is de bikini het is Roze met zwarte details en stukjes roze glitterstof. Een beetje girly, glamours en ook wel een beetje stoer met de gekruisde bandjes op de rug. De perfecte bikini voor mij! Ik ben er dan ook heel blij mee.

 

IMG_0066

Het broekje is er in twee uitvoeringen, ik had eerst namelijk een broekje die je aan beide zijde vast moet strikken met een dun zwart sliertje. Voor mij is dat helemaal niks een keer de zee in en poeef.. Broekje weg. Of van de glijbaan en daar heb ik geen zin in haha. Dit broekje is veiliger voor mij.

IMG_0071IMG_0073

Oh en wauw wat ben ik verliefd op deze bikini natuurlijk zijn jullie ook benieuwd naar de prijzen van deze Sylvie collection bikini. De top is 29.99 en het broekje 15.99 afgerond dus 46 euro, voor mij een prima prijs voor deze geweldige bikini hopelijk ga ik er een hoop plezier mee beleven deze zomer.

Benieuwd naar de rest van de sylvie collectie? Die vind je als je hier klikt.

Heb jij al de perfecte bikini gevonden?

Liefs,

Een gedachte over “Nieuwe bikini

Geef een reactie

