Nieuw bureau – Ikea MALM

Langzaam komt het einde in zicht ik heb al een langere tijd plannen met mijn kamer maar nu komt toch bijna het einde in zicht, enkel nog een nieuwe boekenkast en ik kan voor jullie een room tour gaan opnemen. In heb nu een nieuw bureau van ikea en ik heb hem helemaal zelf in elkaar gezet, ik had alleen even hulp nodig bij het plaatsen van de doppies aan de onderkant.

Misschien komt hij nog op een andere plek maar volgens mij blijft dit de fijnste plek om het bureau neer te zetten. De naam van het bureau is MALM en je kan zelf kiezen aan welke kant je het kastjes doet, in het kastje zit een plank en boven zit een la. Wel handig nu zitten mijn spullen uit het zicht. Bij mijn oude bureau was dit een open vlak. Haha ja me bed zit er voor maar zoveel gebruik ik het ook niet en het kastje gaat precies vergenoeg open dus ik vind het prima.

Veder heb ik eigenlijk niet echt inspiratie om ergens over te schrijven, is er misschien nog iets wat jullie graag zouden willen zien?

 

Liefs,

3 gedachtes over “Nieuw bureau – Ikea MALM

Geef een reactie

