Review ~ Clarins huile comfort levres 02 raspberry

IMG_0154

Op mijn stage heb ik natuurlijk een hele boel mooie producten gezien en getest. Zo was ik erg fan geworden van de eclat minute lip comfort oil van clarins. Omdat ik voor mijn verjaardag ici paris bonnen kreeg besloot ik om hem daar te halen. Helaas Rotterdam had hem niet op voorraad dus dacht ik hem in Delft te halen. Helaas hier was ook mijn kleur niet op voorraad. Uiteindelijk boden ze aan om de gloss te bestellen en kosteloos thuis af te laten leveren. Dit was op zaterdag en op dinsdag zou ik de gloss krijgen en je kan gewoon in de winkel betalen. Dit vond ik prima en besloot het te doen.

IMG_0161

Dinsdag ochtend ontving ik een mailje dat mijn pakketje tussen 11 en 3 zou worden bezorgd en om kwart voor twaalf stond het DHL busje al voor de deur. Super snelle service, ook handig dat je weet wanneer het geleverd word. Ook zat er nog een bedank kaartje bij met wie je pakket heeft ingepakt, persoonlijk vind ik dat altijd wel leuk om te weten. Ook zat er nog een self tanning sample bij.

IMG_0166

De gloss heeft een compacte verpakking en is vierkant het is een verzorgende olie voor vollerende en stralende lippen. Al na een keer gebruiken merk je resultaat. Echt een must have voor in je tas! De gloss is verschikbaar ik drie kleuren en ik heb begrepen dat de roze en rode limited edition zijn. Je kan dus kiezen uit de volgende kleuren 01 – honey, 02 – raspberry en 03 – red berry .

IMG_0171IMG_0172

De gloss heeft een prijs van 22.99 maar ik kocht hem met 21% btw vrij korting en betaalde 18.16 voor de gloss.

Nog even op een rijtje voor jullie

prijs: 7

kwaliteit: 7

uitstraling: 8

gemiddeld: 7,3

 

Ben jij bekent met clarins verzorgende producten?

Liefs,

Geef een reactie

