Druk druk drukk…

Allereerst HOERA mijn mama is vandaag jarig, gefeliciteerd mama en ik zal geen old time foto van je op me blog zetten hahaha. Vervolgens mijn excuus er is even geen artikel vandaag met iets leuks. (Behalve dan dat mijn moeder jarig is haha) En dat ik het erg druk heb, de ochtend werken. Dan mama helpen en in de avond een feestje en zaterdag eigenlijk het zelfde.. Helpen met opruimen, werken en nog een feestje van een vriendin. Een leuk maar druk weekend. Na het weekend zal ik eens kijken of ik nog tijd heb voor een leuk artikel. Maar dat komt wel goed volgens mij.

Liefs,

Geplaatst in: blog

6 gedachtes over “Druk druk drukk…

Geef een reactie

