Slechte ervaringen

cropped-p1010054.jpg

Pfff… Normaal ben ik niet zo snel boos hoor op winkels, maar nu ben ik echt laaiend. Ik werk zelf natuurlijk in een kleding winkel en bij ons gaat de klant altijd voor. Nu had ik een jaar geleden al een keer een aanvaring met online bestellen bij H&M dat ik niet meer heb besteld. Tot afgelopen 29 juni, ik wilde een bikini in een grotere maat die in de winkel alleen nog maar klein te koop was. Dus ik met goede hoop een bestelling geplaatst, nog een paar shirtjes er bij en 200 clubmember punten ingeleverd voor gratis verzendkosten. Verpak datum 2-4 juli, dan verwacht je het wel voor 8 juli in huis. Nee helaas, dus ik vandaag 11 juli bellen naar de klantenservice. Mag ik niet eens weten waarom me pakket er nog niet op omdat het pakket op de naam van mijn moeder staat. Ik weet alle gegevens en ik beheer het account.. Waarom? Omdat ik toen ik 15 was zelf geen account kon maken omdat ik geen 18 was. Pff en wat kan je me kwaad maken als ik dan niet mag weten waarom me pakket te laat is. Het is niet alsof ik dat pakket naar een andere adres wil laten komen ofz.

Hebben jullie ook wel eens slechte ervaringen met winkels?

liefs,

Geplaatst in: blog

14 gedachtes over “Slechte ervaringen

  1. MyStyleMichelle zegt:

    Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt met de H&M. Ik had een account aangemaakt op mijn naam en mailadres, maar met de geboortedatum van mijn moeder. Natuurlijk met toestemming van mijn moeder. Dit omdat het mailtjes en pakketjes voor mij waren, dus leek het ons vrij logisch. Mijn zus bestelde toen een keer wat via mijn account en toen dat maar niet aankwam is ze ook gaan bellen. Toen zeiden die mensen dat ik moest bellen, omdat het account op mijn naam staat. Ik dus bellen, vraagt die vrouw heel random naar mijn gegevens en dus ook mijn geboortedatum. Dus ik was al helemaal vergeten dat ik die van mijn moeder had ingevuld en vertelde heel normaal mijn eigen geboortedatum. Die vrouw dus helemaal verbaast en toen ik uitlegde hoe dat zat zei ze dat mijn moeder maar een eigen account aan moest maken en dat de bestelling geannuleerd werd. Dat was het einde van het gesprek. Ik en mijn zus waren daar toen erg boos over, maar inmiddels heb ik mezelf eroverheen gezet. Xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Villasappho zegt:

    o heb je ff? Ik snap wel dat ze je die info niet mogen verstrekken das privacy.
    Ik kom niet meer in winkels zoals hennes en primark omdat het er altijd zo’n puinzooi is.
    Heb pasgeleden een pakket gehad waar iets inzat wat niet voor mij was, of ik het ff door wilde sturen naar diegene. Uh nee ik wil eerst mn eigen pakket, sukkels.

    Like

    • fashion Creatures zegt:

      Naja het erge was na twee weken belde me moeder en was me account geblokkeerd… Uiteindelijk heeft ze t reachtgezet en is me pakket onderweg. Zelf werk ik bij c&a en wij proberen altijd vanuit de klant te kijken en de klant gaat voor

      Like

Geef een reactie

