Mijn favorite youtubers

Inspiratie loos, zo kan je het noemen. Iets waar ik last van heb de afgelopen tijd. Tot ik op youtube een filmpje zat te kijken. Toen dacht ik laat ik eens een lijstje maken met een aantal leuke youtubers en de leukste video van die persoon.

Simon de Wit

Ik vind Simon gewoon heel erg leuk om naar te kijken, vooral de liedjes die hij schrijft kan ik echt om lachten. Ook heeft hij handige tips en ziet hij er ook erg leuk uit natuurlijk. :p Momenteel is mijn favoriete video “een liedje over youtube”. Ik ben het namelijk wel eens met dit liedje haha.

 

Dylan Heagens

Ja, dit is een grote youtuber maar ik mag hem echt (Niet dat ik hem ooit ontmoet heb) Maar ik heb niet het idee dat de roem hem naar zijn hoofd is gestegen en hij heeft zo’n leuk team. Vooral de animaties en de cliff hanger vind ik leuk om te zien.

 

Jiami

Ze is zo lief en enthousast met alles wat ze doet. Hier heb ik een van haar vlogs van afgelopen tijd.

 

Itzkaj

Natuurlijk kijk ik graag naar de video’s van kan vooral de video’s met zijn vriend roy vind ik leuk om te zien!  Dit was hun tweede boyfriend tag na een jaar. Echt super cute.

 

Er zijn nog veel meer youtubers die ik graag kijk zoals, defano holwijn, MyLifeAsEva en Gio

Naar welke youtuber kijk jij graag?

Liefs,

Geef een reactie

