Review ~ Hema markt oogschaduw

IMG_0214

Sinds een week of twee zit in het oude v&d pand van delft een Hema markt, ik hou wel van goede deals afneuzen dus ging even naar binnen. Hier vond ik voor 5,50 twee oogschaduw, een map, schriften, snelhechters en ringband schriften. Echt voor super weinig heb ik mijn schoolspullen alvast gescored! Nu wilde ik graag een review schrijven over de oogschaduw die ik kocht voor maar 1 euro per stuk.

IMG_0215

Hemamarkt heeft allemaal Hema spullen en kleding die ze in de winkel (blijkbaar) niet verkopen en verkopen het dan voor lage prijzen als 3 euro, 2 euro of zelfs 1 euro! Een winkel vol goede deals dus en daar hou ik wel van.

IMG_0217

Eerst beginnen we met deze lichtroze mono, de oogschaduw is parabenen en geur vrij. Ik betaalde 1 euro voor deze mono maar moest wel even opletten dat ik geen stukke pakte. IMG_0218

Na de swatch op mijn hand vond ik dat de oogschaduw een mooi pigment had, helaas toen ik er mee ging werken viel het tegen. Hier onder vind je twee foto’s waar ik de oogschaduw draag. Wel denk ik dat dit een hele mooie oogschaduw is voor een getinte huid.

IMG_0227IMG_0229

Beetje jammer maar voor het geld is er niks te klagen. Ook kocht ik nog een zilveren oogschaduw leuk voor feestjes.

IMG_0219

Het is een liquid eyeshadow mousse, eigenlijk dacht ik dat het een roller was. DE oogschaduw is langhoudend waterproef volgens de verpakking zelf heb ik dit niet kunnen testen maar wel gemerkt met verwijderen van de make up.

IMG_0220

Dit is de swatch van beide kleuren en je ziet overduidelijk sterkere pigment bij de zilveren oogschaduw. Wel was het werken met een vloeibare oogschaduw voor mij redelijk nieuw en ging niet heel soepel. Hier onder vind je het resultaat van mijn gepruts haha.IMG_0222IMG_0224

Ook deze oogschaduw was 1 euro en ik denk dat ik hier nog wel wat aan ga hebben dus ben er wel blij mee.

Heb jij ook wel eens van die goede deals?

Liefs,

Geef een reactie

