Vakantie musthave packed

Misschien ga je helemaal niet op vakantie maar heb je wel toevoegingen op deze lijst. Vandaag heb ik een artikel met musthaves voor als je op vakantie gaat en je bent aan het inpakken. Zelf vind ik het inpakken van mijn koffer altijd het leukste van de vakantie alleen het uitpakken stel ik liever uit…

Haar artikelen

Waar ik ook heen ga ik heb sowieso mijn föhn en stijltang, anders krijg ik maar wilde haren niet getemd hahahah. Ook nog een elastiekje, haarband en bobby pin zijn handig als hulpmiddel.

IMG_7763

Kleding

Ja, natuurlijk we hebben allemaal kleding nodig maar wat voor kleding moet je nou eigenlijk altijd in je koffer stoppen. Voor mij is dat een jurkje of een jumpsuit of gewoon allebei! En ook een strapless top is al snel ingepakt. Graag neem ik ook nog iets warms mee als een spijkerbroek en een vest.

IMG_0071

Vermaak

Een boek, heerlijk op het strand of voor het slapen op bed even een hoofdstuk lezen en ontspannen ook dat moet kunnen op vakantie. Daarvoor ben je tenslotte op vakantie. Natuurlijk heb ik ook me telefoon mee maar op vakantie moet je soms even back to basic. Ook een bikini is onmisbaar op vakantie om lekker te zwemmen in het meer, de zee of het zwembad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Natuurlijk neem ik ook mijn camera mee voor het maken van de mooiste kiekjes. 😉

Wat neem jij sowieso mee op vakantie?

Liefs,

2 gedachtes over “Vakantie musthave packed

Geef een reactie

