Tips ~ Wat te doen in je vakantie

Vooral de mensen die niet op vakantie gaan zullen langzaam meer het gevoel hebben dat ze niks te doen hebben. Zeker nu het weer ook niet echt “zomers” meer is. Daarom heb ik vandaag een aantal tips. Dingen voor binnen en buiten en ook nog variërend per budget. 

Allereerst begin ik met een aantal sportieve dingen die leuk zijn om te doen. Om een beetje actief te blijven in je vakantie ook heb ik nog leuke knutsel ideeën.

Klimmen

Dit heb ik zelf al twee keer gedaan, gewoon naar een klimpark en lekker klimmen. Je kan zelf kiezen tot hoe hoog je gaat en het is super veilig. Ik heb het zelf in Frankrijk gedaan een aantal jaar geleden en vorig jaar nog in Duitsland. In Nederland kan je het ook doen bij bijvoorbeeld Fun Forest. Die hebben een vestiging in Almere, Amsterdam, Rotterdam en Venlo. Veder kan je bij Fun Forest ook nog andere leuke dingen doen namelijk, sup boarden, Boss kitchen, advetures en vergaderen.Zelf lijkt sup boarden me echt heel leuk om nog een keer te doen. Hier kan je zien hoe dat klimmen er aan toe gaat.

 

IMG_7544[1]

Naar het strand

Natuurlijk is het heerlijk om een dagje naar het strand te gaan als het buiten 25 graden is en de zon schijnt maar ook als het iets minder weer is, kan het strand heerlijk zijn. Ga lekker naar Scheveningen, winkeltje in winkeltje uit, maak een strand wandeling en als afsluiter een heerlijk ijsje van ijssalon Pallazzo. Ik geef je als tip neem smaak cookies die is echt heerlijk!

 

DIY

Ik denk dat iedereen wel eens een DIY heeft gezien en dacht, ja dat moet ik ook eens gaan proberen. Nou nu is je kans! Zoek die leuke DIY op en ga aan de slag je hebt nu alle tijd. Zo kan je een prikbord maken van kurken of eindelijk eens die foto’s ophangen in je kamer. Ook kan je een beetje experimenteren met je make up stash om de mooiste looks te creëren.

 

Wat doe jij deze vakantie?

liefs,

2 gedachtes over “Tips ~ Wat te doen in je vakantie

Geef een reactie

