Einde in zicht

Vandaag is het 1 augustus alweer, 22 augustus word ik weer op school verwacht wat betekend dat de vakantie al weer bijna voorbij is. Ik zit al bijna vanaf 15 juni thuis met af en toe even naar school gaan, een hoop extra werken en ik moet zeggen deze vakantie was voor mij wel een van mijn actiefste vakanties in jaren. Normaal blij ik veel in huis en ben ik veel achter me laptop te vinden maar deze zomer niet.

Ik ben naar het strand geweest met een vriendin, heb extra uren gemaakt en heb mijn moeder een hoop geholpen. Verschillende verjaardagen gehad en af en toe even de stad in geweest. Ook nog 2 weken even vakantie gehad met me ouders en ik denk dat ik helemaal klaar ben voor mijn examens. Ik heb nog een aantal foto’s van mijn vakantie maar ik ga ook nog even genieten de komende drie weken.

 

 

Nog een fijne vakantie allemaal!

Liefs,

2 gedachtes over “Einde in zicht

Geef een reactie

