Shoppen in oberhausen


Misschien weet je het wel, in Oberhausen vind je het grootste winkelcentrum van Europa. CentrO, heet het winkelcentrum, je vind er van alles van etenstentjes tot schoenenwinkels. Zeker een aanrader als je er een dagje uit wil en het rot weer is. Zelf ben ik er afgelopen woensdag geweest en ik heb een aantal leuke dingen gekocht.



Wat ik heb gekocht kan je over een paar weken zien in een shoplog hier op mijn blog. Wel leek het mij leuk mijn winkel ervaring met jullie te delen. Zo zie je namelijk niet zomaar in elk winkelcentrum dat ze met een doekje de railing aan het afstoffen zijn.

Ook zag ik een giga hunkemöller, in nederland zie ik alleen kleinen. Ze hadden ook de sport collectie in de winkel.

Ook heb ik deze geweldige winkel ontdekt colloseum heeft echt leuke kleding voor best weinig. Ik kocht hier een leuke telefoon hoesje, riem en jurkje.
Ben jij al een in oberhausen geweest?

Liefs,

Een gedachte over “Shoppen in oberhausen

Geef een reactie

