Vakantie kliekjes

IMG_7821

Gisteren kwam ik thuis van mijn vakantie in Duitsland, hier heb ik een hoop geshopt, een pretpark bezocht en veel stadjes bekeken. Het leek mij leuk mijn gemaakte foto’s met jullie te delen.

IMG_0249

Dit is de Dom van Keulen, wij zijn hier een nachtje geweest.

IMG_0260

IMG_7640.JPG

Deze foto maakte mijn moeder van mij, ik fotografeerde hier de dom.

IMG_0301

Toen we achter het hotel in Trier door het parkje gingen wandelen maakte ik deze prachtige foto. Ben er zelf wel erg trots op.

IMG_0302

IMG_0341

Deze leuke huisjes in moers moesten even op de foto.

IMG_0343IMG_0423

IMG_0372

Het viel mij op toen wij in Moers een stokje stond op de klop voor het stoplicht. Ook had je gele en blauwe knoppen en bij de blauwe knoppen kon in mijn hand op het zilveren schrijfje leggen en als het stoplicht groen was ging he trillen.

IMG_0444

Op zondag dingen we naar Luxemburg (stad) hier zag ik een aantal dure merk winkels.

IMG_0466

Het uitzicht vanaf de heunsberg. We gingen met de kabelbaan omhoog en liepen naar beneden. Boven aan de berg staat de wilhelminatoren.

IMG_0461

Deze foto maakte ik vanuit de kabel baan helaas was er tegen licht…

IMG_0467.JPG

IMG_0483

We gingen lopend naar beneden door dit pad.

IMG_0532

Dit is het bekende poortje in valkenbrug.

IMG_0540

IMG_7925.JPG

Met het uitzicht vanaf dit dakterras sluit ik graag de reeks foto’s af.

Het was een andere vakantie dan ik ben gewend van mijn ouders maar verandering is soms ook wel leuk. Er komt nog een shoplog video aan met wat ik heb gekocht op vakantie.

Hoe was jou vakantie?

Liefs,

5 gedachtes over “Vakantie kliekjes

Geef een reactie

