Review ~ ebelin make-up kwast

IMG_0567

Op vakantie in Duitsland vond ik deze kwasten bij de DM drogisterij. De kwasten waren niet al te duur en zagen er netjes uit. Ik zocht al een tijdje naar een make up kwast voor een lage prijs maar wel met een fijne zachte kwast. Deze heb ik nu eindelijk gevonden.

IMG_0570

De kwast is heel fijn en zacht en het brengt fijn aan op de huid. Ik betaalde voor de kwast 3,95 wat ik een mooie prijs vind voor dit product. Je moet er wel een ritje voor maken want het komt uit Duitsland, maar als je een keer in de buurt bent van de grens raad ik het zeer aan.IMG_0571

Ebelin is als ik het goed heb een merk van de dm drogisterij. De kwast bestaat uit kwalitatief hoogwaardige, synthetische microfijne kunstharen. De kwast is dus dierhaar allergie vrij. Ook staat er op de verpakking als tip om je masker met de kwast aan te brengen. Super handige tip vind ik zelf, hou er niet van als me handen onder zitten daarom gebruik ik al tissues, wattenschijfjes of een sponsje.

IMG_0574.JPG

Voor mij is dit een prima kwast, hij brengt fijn aan. Is dierenhaar vrij voor een lage prijs en makkelijk schoon te maken. Zoals altijd maak ik nog een duidelijk overzicht met de cijfers voor bepaalde onderdelen.

kwaliteit 7.5

prijs 8

gebruiksgemak 7.5

gemiddeld 7.7

 

Welke kwasten gebruik jij het liefst?

Liefs,

Een gedachte over “Review ~ ebelin make-up kwast

Geef een reactie

