Op de foto met O’G3ne

 

 

 

Vorige week zaterdag ging ik naar een optreden van O’G3ne, hier was ik al weken enthousiast over. Jullie kennen ze vast wel en zo niet, dan leg ik het wel even uit. Zelf ken ik ze als eerste als Lisa, Amy & shelly van het liedje adem in adem uit bij het junior song festival. Nu de dag kennen we de drie meiden O’G3ne als de winnaars van the voice of holland met hun gouden strotjes. Wat jemig wat een uithalen kunnen die meiden bereiken.

Maar afgelopen zaterdag heb ik de meiden live gezien en gefilmd natuurlijk. Toen ze klaar waren ben ik met mijn moeder en vrienden naar hun kleedkamer gegaan. Toen ze langsmaakte kwam het moment ik denk nu ook nooit met me camera paraat denk ik ineens. Ik maak gewoon een selfie als ze langs lopen. Terwijl ik de eerste foto maak zegt Shelly of Amy ineens “Selfie’s mag wel” En springen alle drie de meiden bij me op de foto! En oh wat is die foto toff geworden. We beleven staat tussen de denk 50 andere fans. 4 om 4 mochten we naar binnen voor foto’s hoe toff is dat! Zo had ik ook nog een foto samen met mijn moeder. Ik stond echt te trillen ik was zo blij en het was zo toff.IMG_8030

De foto met mijn moeder moest door een fotograaf worden gemaakt om tijd te besparen. Toch hebben de vrienden achter de fotograaf snel een foto mee geklikt hihi. Ze waren echt super aardig ook vertelde ik nog dat ik een cd van hun kinderjaren heb haha. Jammer dat het kort was maar het was ooh zo gaaf om een keer mee te maken.IMG_8032


Normaal ben ik best nuchter, het zijn ook maar gewoon 3 dood normale meiden zou ik zeggen. Maar ik voelde me die dag echt even een fan girl die bijna de tranen in der ogen had staan. En dat allemaal voor een foto met 3 dood normale meiden met een prachtige stem.

 Met wie zou jij nog eens graag op de foto willen?

Liefs,

 

11 gedachtes over “Op de foto met O’G3ne

  1. Wat een ontzettend leuk artikel. Ik weet precies hoe je je voelde op het moment dat het gelukt was. Ik wilde namelijk zelf heel graag met Dimitris van 538 op de foto en ik voelde me zo gelukkig toen het gelukt was. O, g3ne lijken me hele aardige meiden. Geniet maar goed van de napret want dat is het allerleukste 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

