Nail art #5

IMG_0576

Je denk nu vast hé nr 5? Ja nummer 5 van de nail art artikelen. Ik heb namelijk vorig jaar ook nail art artikelen gemaakt en mijn laatste was 20 november 2015. Nu wil ik af en toe weer een nail art artikel posten zoals deze van vandaag. We tellen dus gewoon veder en onder de tag nail art kan je ze vinden. 😉 De nail art van vandaag maak ik met de kiko nagellak die ik heb gekocht op vakantie. Ze waren in de sale voor 1 euro per stuk echt een koopje.

Ter bescherming van mijn nieuwe bureau heb ik een papiertje onder me hand gelegd. Al hield het niet de nagellak remover tegen, maar gelukkig heeft het niet me bureaublad laten verkleuren.

Wat heb je nodig?:

  • Roze nagellak
  • Goud/glitter nagellak
  • Stukje Spons
  • wattenstaafje
  • nagellak remover

IMG_0582

Voor deze nail art heb je dus twee kleuren nodig, een lichte roze kleur en een goud/bronzige glitter. Ik koos voor deze combi, persoonlijk vind ik lichte kleuren mooier maar wil jij een donkere roze kleur gebruiken moet je dat zeker doen. Ik denk persoonlijk dar een silvere lak ook erg mooi bij zal zijn.

IMG_0583

Na het aanbrengen van een beschermende lak als een base coat breng je de roze kleur aan op je nagels. Op zich is bij kiko een laag genoeg maar zelf kies ik er voor nog een tweede laag aan te brengen. Na je roze lak even te laten drogen kan je alvast de gouden lak er bij pakken en een sponsje.

We beginnen door op het rand van het sponsje wat nagellak aan te brengen, niet te diep anders dan word heel je nagel goud gekleurd. En dit is niet de bedoeling, natuurlijk kan je er wel voor kiezen als je dat leuker vind.

IMG_0587

Na nagellak op je sponsje te hebben aangebracht ga je deppen aan de onderkant van je nagels, dit geeft een leuk effect. Dit leuke effect kan je versterken door van boven naar beneden te deppen waar door je een geleidelijke overgang krijgt.

IMG_0589

En uiteindelijk is dit dan je resultaat!  Het is een tijd geleden dat ik weer zelf wat met mijn nagels deed maar ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Hopelijk vond je het een leuke nail art en ik ben benieuwd naar jullie creaties. Stuur gerust een foto video social media of per mail. 😉

Liefs,

4 gedachtes over “Nail art #5

Geef een reactie

