Review ~ Dove maximum protection

IMG_0558

Een tijdje geleden vroeg ik advies bij de etos naar een goede anti- transparant. Ik had echt het gevoel alsof ik alle deo’s al had geprobeerd en niks echt de optimale protectie bood. De medewerker wees me op de maximum protection van dove en rexona. Dit zijn deo’s met een bedrag rond de 7 tot 9 euro. Vaak vind ik deo van 4 euro al duur dus ben ik met twee deo’s van de aanbieding 1+1 toen weggegaan. Stress protect en active shield, ook twee prima deo’s. Na de vakantie zag ik dat de maximum proctection in de aanbieding was met 40% korting en besloot ik hem mee te nemen. Ik was erg benieuwd of hij echt zo goed is.

IMG_0560

De deostick zit al wat luxer verpakt dat de simpele normale deodorant. De stick zit in een doosje waar op staat hoe het product te gebruiken. Er staat op dat je het beste de deodorant kan aanbrengen voor het slapen gaan en dat je niet na het douche opnieuw hoeft aan te brengen.

IMG_0562

Als je de dop van de stick afhaalt zit het netje afgesloten met een folie wat ik persoonlijk wel erg hygiënisch vind. Zo weet je zeker dat niemand de deodorant gebruikt heeft in de winkel.

IMG_0563

Onder de folie tref ik allemaal kleine gaatjes, dit had ik niet verwacht eigenlijk. De geur is heel neutraal en zacht. Natuurlijk hebben deze deo’s ook geen sterke geur nodig, zolang ze maar goed werken.

IMG_0565

Op de verpakking stond dat 2 kliks genoeg is voor onder elke arm. Persoonlijk heb ik hier 2-4 keer van gemaakt omdat de stick na 2 klikken nauwelijks omhoog komt. Wel werkt het de deo optimaal en is het zeker je geld waard. Twee dagen houd deze maximum protection het vol. Zelf spuit ik alleen af en toe een fa geur onder me armen voor het idee. Is fijn na het douche en in de ochtend even iets te spuiten voor je gevoel. Maar eindelijk zou dat niet eens nodig zijn. Ik ben zeer tevreden over dit product.

Nog even voor jullie een korte beoordeling op een rijtje

Geur: 8

Prijs: 8

Kwaliteit: 8

Gemiddeld: 8

 

Welke deodorant werkt voor jou het beste?

 

Liefs,

Geef een reactie

