Lookbook #1

IMG_2253.JPG

Een week geleden had ik samen met mijn nicht een fotoshoot in Alphen a/d Rijn. We maakte foto’s van elkaar en van ons samen rondom het meer. Het was een superleuke dag en ik wilde een aantal van de foto’s met jullie delen.

IMG_2287IMG_2358

Tijdens de shoot was het weer heel wankelend, de hele ochtend had het geregend en toen wij dachten dat het eindelijk droog was gingen we op pad. Bij aankomst weer paar kleine buitjes.. Maar dat kon de pret niet drukken. Wel even de camera opgeborgen voor de zekerheid en na een paar spetters weer veder. Later brak ook het zonnetje door en was het best warm.

IMG_2367

Op de foto’s draag ik een leger groene broek van C&A, mijn nike air max, met een witte top van h&m met de tekst “nostalgia” en een nep leren jack van C&A.

IMG_2386.JPG

Dit is wel echt een hele gave foto geworden, ik was me haar goed aan het doen en toen kreeg ik de opdracht zo te blijven staan. Me nicht heeft er oog voor hoor!

IMG_2392.JPG

Liefs,

5 gedachtes over “Lookbook #1

Geef een reactie

