Te veel hooi op mijn vork

Ohh ik ben net drie weken weer begonnen met school en ik kom om in het werk, ik loop namelijk stage, ik ga naar school en ik werk ook nog eens. Eerst dacht ik dat ik het wel zou redden. Maar het is mijn examen jaar en er liggen al stapels met opdrachten en verslagen op mij te wachten. OH JONGENS WAAR IS ME VAKANTIE GEBLEVEN!!

In eerste instantie dacht ik het wel even te kunnen me laatste jaar. Me stage was al helemaal geregeld en ik kon niet wachten om te beginnen. (Niet helemaal waar ik kon best wel nog 2 weken vakantie gebruiken..) Nu loop ik dit jaar dus 15 weken lang 32 uur per week stage en geloof het of niet maar dit is nog best wel pittig.. Op donderdag ga ik naar school en ik ben na 2 lesdagen er wel achter dat ik de donderdag middag als huiswerk middag moet gaan zien. Ook werk ik nog minimaal een dag in het weekend en komend weekend werk ik de zaterdag ochtend en de zondag middag. Dus ja tijd, waar haal je dat dan vandaag want ik wil ook nog uitrusten en artikelen schrijven op mijn blog.

P4260045.JPG

Al die drukte heeft me ook wel een beetje doen stressen, zo moet ik namelijk ook voor school een hoop doen, stage verslag, werkrooster, verkoop bevorderende actie bedenken en uitvoeren en niet te vergeten mijn bedrijfsplan beetje bij beetje oppakken.

Wel heb ik ook nog leuke dingen gezien, namelijk dat ik over de 70 wordpress volgers heen ben. Wat me op een totaal brengt van 97 volgers samen met die van bloglovin. THANK YOU GUYS. Natuurlijk ik vind het leuk om te doen, maar zo zie ik ook dat er ook echt mensen geïnteresseerd zijn in wat ik schrijf en dat is nog veel leuker!!

Ik ben er in elk geval achter dat als ik de komende 12 weken nog wil overleven ik goed moet plannen en af en toe ook even aan me zelf moet denken.

Liefs,

3 gedachtes over “Te veel hooi op mijn vork

Geef een reactie

