Review ~ The body shop masks 1/3

img_0622

Ik kreeg laatst een nieuws brief van the body shops over gratis samples van de nieuw gezichtsmaskers. Ik was erg benieuwd en heb me een setje samples kunnen bemachtigen. Het leek me leuk hier elke maandag een van de maskers te reviewen. Vandaag heb ik het masker met honing uitgeprobeerd.

img_0619

Ik mocht het in de winkel afhalen en kreeg deze drie maskers mee. Ik vind het een superleuke actie dat ik bericht kreeg om de maskers te testen. Dit kreeg ik trouwens als club member en niet als blogger. De samples waren verpakt in dit leuk ontworpen zakje.

img_0618

Er staat op de verpakking ook in het nederlands hoe lang je het masker moet laten in trekken wat ik vaak wel fijn vind. Leest toch makkelijker en is ook handig voor de jongere gebruikers onder ons. Al maakt leeftijd tegenwoordig niet meer uit ook op jonge leeftijd kunnen een hoop mensen als engels.

img_0624

Het lijkt echt een beetje op honing alleen dan wel een stuk dunner en er zit een aparte geur aan die wel lijkt op honing maar het is het niet helemaal.

img_0631

Het is een afspoel masker die je na ongeveer 10 minuten kan afspoelen, ik had wel het gevoel met afspoelen dat er echt honing op me gezicht zat op sommige plekken ging het iets minder makkelijk er af. Ik ben trouwens ook niet zo heel goed in het verdelen van zie ik op de foto XD. Na het masker merkte ik dat mijn huid lekker gehydrateerd was en zacht. De maskers zijn in de winkel te koop per pot de prijs per pot is 20 euro voor 75 ml en per keer gebruik je ongeveer 5 ml dus je doet 15 keer met zo’n pot. En als je zuiniger bent kan dat natuurlijk ook.

 

Ook verkoopt the body shop deze mooie kwasten voor 10 euro om je gezichts masker mee aan te brengen. Deze staat vanaf nu op mijn verlanglijstje!!

Liefs,

5 gedachtes over “Review ~ The body shop masks 1/3

Geef een reactie

