Review ~ The body shop masks 2/3

img_0632

Mijn excuus, door een foutje is dit artikel vorige week niet online gekomen. Hier hebben jullie hem alsnog en zal volgende week het laatste masker online komen.

Vandaag is het tijd voor de purifying glow mask, een heerlijk ontspannend masker als je het aan mij vraagt. Met een soort menthol geur kom je geheel tot rust met dit masker. Voor mij voelde het aan als een moddermasker en het leek ook echt alsof ik echt modder op me gezicht smeerde. Ja, je kent het wel dat modder uit de bodem van het meer op vakantie die je als kind op je armen smeerde. Of was ik de enigste die dat deed…

img_0636

Als je zou zeggen dat het echt modder is zou ik je nog geloven ook, maar toch is het een fijn masker. Er zit een heerlijke frisse geur aan die me doet denken aan de hammam geur. En er zitten grove stukken in die een scrub effect hebben met het verwijderen van het masker. Vooral die stukjes geven mij dat vakantie modder gevoel haha.

img_0638

Op de foto was het masker net aangebracht maar na 5 tot 10 minuten is het masker geheel gedroogd. Hier van vond ik het wel naar om het masker te verwijderen. Ik stap altijd onder de douche met het masker, het masker moet met draaiende bewegingen verwijderd worden maar de stukjes die nog niet goed nat waren trokken wel en dat was licht pijnlijk. Dat vond ik wel jammer, maar misschien komt dat omdat mijn gezicht maskers meestal niet zo goed drogen dat ik het gewoon niet gewend ben.

img_0639

Dit is nog het masker van dichtbij je ziet echt de kleine stukjes zanderige korrels maar ook de grovere stukken, persoonlijk denk ik dat het een soort blaadjes zijn.

Veder had het masker ook nog effect op de huid die lekker zacht is. Volgende week komt het laatste masker online, de British Rose.

Liefs,

 

Een gedachte over “Review ~ The body shop masks 2/3

Geef een reactie

