review ~ the body shop masks 3/3

IMG_0635.JPG

Vandaag dan de laatste maar zeker niet de minste  de british rose mask. Een heerlijk hydraterend masker voor een droge huid. Zelf was ik hier erg benieuwd naar omdat ik dol ben op de british rose geur. img_0641

De substantie heeft een oranje kleur en is heel dun en waterig. Dit brengt heel fijn aan op de huid. Het was alsnog ik water in me gezicht smeerde zonder dat het meteen van me gezicht weg liep.

img_0644

Je ziet vrijwel niets van het masker als je hem op hebt maar hij is heel fris en geeft een fijn gevoel. Ik denk dat ik een heerlijk masker is na een warme zomerdag. Het masker spoelt gemakkelijk af. Ik heb wel het gevoel dat me huid gehydrateerd is maar daar houd het dan ook bij op.

Nog even een overzicht van alle gezicht maskers die ik heb geprobeerd.

Ethiopian honey Zoetige geur, lijkt net echte honing, plakkerig met afspoelen.

British rose Fris, zomers, de bekende rozen geur.

Himalayan Characoal Scrub, zachte huid, zandachtig

 

Of ik de maskers zou kopen? Geen idee, ik ben momenteel zo veel mogelijk op aan het maken dus voorlopig niet. Ik heb namelijk nog drie tubes freeman staan, een pot bioterm en nog zakjes van de etos. Voorlopig dus nog voorraad genoeg. Maar de mask kwast ga ik wel halen.

 

Liefs,

2 gedachtes over “review ~ the body shop masks 3/3

Geef een reactie

