I love you Disneyland paris <3

Afgelopen weekend ben ik heerlijk er even tussenuit geweest. Zoals jullie vorige week konden lezen begon in mijn week met een mini cruise naar new castle met school. Na dat ik terug was en een dagje naar school toe ben geweest ben ik nog 3 dagen in Disneyland geweest en dat was geweldig zoals altijd. Het was voor mij de derde keer en ik wilde eigenlijk liever niet naar huis. Maar aan alle leuke dingen komt een eind dus ook hier aan. Wel wilde ik nog even nagenieten door jullie er over te vertellen en de leuke foto’s met jullie te delen. Ik wens jullie een magisch lees plezier!

img_8939

We waren vrijdag ochtend vroeg gaan rijden ik werd om 5 uur opgehaald voor mijn vader, stiefmoeder, stiefbroer en zwager. Mocht je ze herkennen op de foto, dat kan mijn zwager is Roy van Drunen van het youtube kanaal Allthesegamez en mijn stiefbroer is Kaj van het youtube kanaal Itzkaj.

img_8726

Dit was ons GEWELDIGE uitzicht, vanaf ons balkon zag je Disney studio’s, het kasteel van doornroosje en Disney village.

We verbleven er 2 nachten en 3 dagen en hebben er een geweldige tijd gehad, ik ging op de foto met Mickey Mouse en Donald Duck en in de auto naar huis voelde ik me echt een 6 jaar oud meisje met een Mickey en Minnie knuffel op schoot wegrijdend van het paradijs.

Ik kocht in het park een diadeem met glitter minnie oren maar ook kon je er kroontjes kopen, zoals je ziet op de foto er onder. Nog een jurk en bij en je bent een echte prinses .:D

Ook is Roy een dag wezen vloggen dat kan je zien op zijn youtube kanaal. Die vind je door hier te klikken. De video kan je hier vinden.. 

Liefs,

 

8 gedachtes over “I love you Disneyland paris <3

Geef een reactie

