Review ~ Low budget lipsticks #1

img_0745

Afgelopen weekend ging ik naar de action voor het halen van nieuwe neus strips, natuurlijk kon ik het toen niet laten om even in het vak ernaast te neuzen bij het make up. Hier vond ik een lipstick met lipliner en twee glosses. Mijn eerste indruk was al goed maar lees veder als je wil weten wat ik allemaal vond van deze lip producten.

img_0749

Als eerste de lipstick met lipliner. Een mooie lichte nude kleur die dicht bij mijn natuurlijke lipkleur komt. Zelfs met het aanbrengen van het lipliner had ik het idee dat je het niet eens zou zien. Daarna bracht ik de lipstick aan en was ik toch erg blij. Het heeft een beetje een matt effect en gaf mijn lippen meer volume.

img_0748

Rechts onderin zie je het cruelty free logo wat ik altijd wel fijn vind om te weten. Veder staan netjes alle ingrediënten en andere informatie op de verpakking.

img_0750

De swatch van de lipstick viel me erg tegen, een hele lichte zachte kleur. Gelukkig had de lipliner een sterker pigment en samen had het uiteindelijk een prachtig resultaat. En dat allemaal voor de prijs van 85 cent.

img_0757

Dit was uiteindelijk het resultaat, het spat er niet vanaf maar een mooie kleur vind ik het zeker. Volgende week kan je hier lezen over de 2 in 1 gloss die ik kocht.

 

Liefs,

3 gedachtes over “Review ~ Low budget lipsticks #1

Geef een reactie

