Girl talk ~Winactie

IMG_0761.JPG

Elk meisje weet meteen waar ik het over heb als ik praat over de “maandelijkse buikpijn” of de “het maandelijkse ritueel”. De één word het al jong voor de eerste keer en de ander niet. Ik neem aan dat jullie wel weten waar ik heb over heb, namelijk menstruatie. Dat moment in de maand dat je lichaam zoveel energie opeist waar door je vaak niks meer wil doen. Nou is het natuurlijk belachelijk dat je niet meer zou kunnen sporten of bewegen tijdens je menstruatie. En daarom heeft Libresse het Red.fit programma opgezet zodat je ook tijdens je menstruatie fit kan blijven zoals je dat de rest van de maand doet! 

De menstruatie heeft een aantal fases namelijk, Bleed, peak, burn and fight. Elke fase heeft zo zijn eigen behandeling nodig. Zo zijn er allemaal recepten om je lichaam de juiste stoffen toe te dienen en oefeningen die je kan doen.

Als je in je eerste fase zit de blood fase dan verlies je veel ijzer via je bloed, het is daarom belangrijk nieuwe ijzers binnen te krijgen en dat kan met dit recept.

Zo hebben ze deze oefening voor als je in je vierde fase zit de fight fase. Tegen de buikpijn en het zware gevoel in je benen zouden deze ballet gerelateerde oefeningen nog eens erg goed kunnen helpen.

Er staan nog veel meer leuke interessante dingen die ook jij vast nog niet wist over je menstruatie op de website van Red.fit klik hier om de website te bezoeken. Misschien hebben wij zomenteen geen paracetamol of aleve feminax meer nodig 😉

 

IMG_0763.JPG

Winactie

Ook heb ik dankzij Libresse een leuke winactie voor jullie, namelijk een bidon voor onderweg of tijdens het sporten. Wil je kans maken op de bidon laat dan hieronder weten wat jij doet om fit te blijven tijdens je menstruatie. Het leuke nieuw is dat ik niet één, maar wel VIER bidons voor jullie heb. Er zijn dus vier van mijn lezers die kans maken op een bidon en dat door alleen maar te laten weten hoe jij die periode door komt.

Helaas is het bij deze winactie enkel mogelijk mee te doen als je woont binnen Nederland. Excuus voor het ongemak.

Meedoen kan nog tot 5-11-16 20:00, Maandag 7-11-16 komt de uitslag hier op mijn blog.

Liefs,

 

 

 

 

Dit artikel is in samenwerking met Libresse. Graag wil ik Libresse bedanken voor de benadering voor deze leuke samenwerking.

3 gedachtes over “Girl talk ~Winactie

  1. Ik eet echt heel veel de eerste 2 dagen van mijn periode. Dan is mijn periode namelijk ook het heftigste. Ik probeer er niet te veel op te letten en gewoon genoeg bewegen helpt mij ook voor minder pijn. En verder ontspan ik gewoon en doe ik bijna alles wat ik anders ook zou doen. (ik ga niet zwemmen, want ik haat tampons haha)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

