Review ~ Low budget lipsticks #2

img_0747

Vorige week schreef ik al een artikel over de prachtige zachtroze lipliner met lipstick van de action. Ook kocht ik nog een 2 in 1 gloss, zelfs twee ze waren per twee verpakt. De een heeft een lichte kleur en de ander een donkerdere kleur. Het is een twee in een gloss want de ene kant is de kleur en de andere kant is een glas top coat. Ik vind het matt effect van alleen de kleur erg mooi maar ook met de glas als aanvulling is het een mooie gloss wederom voor een leuke prijs.

img_0752

Het gaat om deze twee glossjes, ik vind alleen de uitstraling als erg leuk en de kleuren spreken mij beide aan. Ik had vooral hoge verwachtingen van de donderdere tint iets wat voor mij een totaal nieuwe toevoeging is in mijn collectie. Veder telt mijn collectie enkel lichte nude kleuren en een fel roze kleur.

img_0753

De swatches waren boven mijn verwachtingen, ik had niet verwacht zoveel pigment te zien in de glosses. Ik was bang voor een dunne waterige gloss maar dat was zeker niet zo. De gloss droogte redelijk snel op en heeft dan een matte kleur. Door de glas er over heen te halen geeft het meer glans.

De gloss koste 1,89 en in tegenstelling tot de liner en stick van het vorige artikel viel dit artikel tegen voor de prijs. Omdat je voor weinig een mooie lipliner en lipstick kan hebben verwacht je door de iets hoger liggende prijs ook het zelfde kwaliteit. Helaas viel dat bij de licht roze kleur tegen. Ik vond het zeker zonder de tweede laag heel nep en onnatuurlijk. Maar met de glas er bij werd het wel al een stuk beter.

Bij de donkere kleur vind ik de matte kleur wel kunnen, helaas geeft het wel een trekkerig gevoel aan je lippen wat niet echt erg fijn aanvoelt.. Dus ik denk dat het toch de beste optie blijft voor beide kleuren om de tweede laag aan te brengen. Het is een longlasting gloss wat zeker te merken is, de kleur blijft een lange tijd zitten ook als je drinkt en eet tussendoor. Wel moet je hem een beetje weer bijwerken van het verliest wel de glans en wordt wat doff.

Liefs,

Geef een reactie

