Just some gif quotes

Vandaag leek het me eens leuk om de leukste quotes uit liedjes, films en musicals met jullie te delen. Door het gebruik van leuke gif’s. Zo komen mijn favoriete series voorbij en leuke films. Ook wens ik jullie vandaag alvast een fijn weekend!

 

Als eerste begin ik met een paar quotes uit de disney film frozen.

giphy.gif

Mijn persoonlijke favoriet uit de film, met mijn kleine vriend.

giphy (1).gif

 

 

Maar ook deze vind ik heel erg leuk!

giphy (1).gif

 

 

Maar ook andere films hebben leuke quotes, ook daar heb ik een gif van opgezocht.

giphy-2

giphy-3giphy-4

 

Ook nog een paar uit mijn leukste series, Ik hou van deze series!

giphy-5

giphy-6giphy-7giphy-8giphy-9

giphy-10giphy-11giphy-12

 

giphy-13giphy-14

Full house is zo leuk als je gewoon even wil ontspannen het je hebt genoeg uren aan tijd plezier, zeker een aanrader!

 

Alle gifs komen van GIPHY

 

Liefs,

Geef een reactie

